"Şuan dibe vurmuş değilsiniz. Suya battığımızda ayaklarımızın altında zemini, dibi hissetmek iyi gelebilir, çünkü kendimizi tekrar yukarı itebileceğimizi biliriz. Fakat hayatınızdaki zemini hissedemiyorsanız, korku fazla gelebilir. O yüzden dibe vurmak iyi bir şeydir."
Sayfa 114·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsanın kendinden nefret etmesi kadar talihsiz bir şey yok.
Sayfa 35·Kitabı okudu
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Başkaları için önemsiz olan şeyler benim için hep önemliydi.
Sayfa 36·Kitabı okudu
Düşününce, tek bir an bile kendimden memnun olmamıştım.
Sayfa 35·Kitabı okudu
İnsanın kendinden nefret etmesi kadar talihsiz bir şey yok.
Sayfa 35·Kitabı okudu
Benim için güzellik hem imrenmek hem bir arzu hem bir hayal kırıklığı ve aynı zamanda asla ulaşamayacağım bir dünya gibiydi.
Sayfa 23·Kitabı okudu