Bakara 2/216`nın aynısı...
Bakın, Allah hepimiz için en iyisini istiyor. Neye ihtiyacımız olduğunu bizden daha iyi biliyor. Eğer O'nun sevgisine olan inancımızı kaybetmezsek, bize daha iyisini verecektir. Bizim için iyi olmayan şeyler de var, bu yüzden Allah dualarımızı kabul etmiyor. O, bizim için neyin iyi neyin kötü olduğunu bizden daha iyi biliyor...
Sayfa 64 - Heidi , Adelaida , And dayı , Piter , Klara , Ziziman , Sebastian...·Kitabı okuyor
Vasiyetime ‘’Keçi çobanı Peter’e hayatı boyunca haftada bir peni verilecek’’ diye yazacağım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Demek ki, Heidi`nin keçi kadar beyni yok :)
"Heidi ama, duymuyor musun?! Keçiler beni nihayet anlıyor, ama sen anlamıyorsun."
Sayfa 20 - Heidi , And dayı , Piter·Kitabı okuyor
—• SoN •—
Hepimizin Tanrı'nın ilgisine ihtiyacı var.
Alıntı
Dertler Geceye, Geceler Sana Emanet Allah’ım.
"Eğer dertlerini kimseye anlatamıyorsan, Tanrı'ya dua et, o her zaman bizi duyar." Heidi bu sözleri hatırlar ve içindeki tüm acıyla Tanrı'ya sığınır.
Alıntı