Bakın, Allah hepimiz için en iyisini istiyor. Neye ihtiyacımız olduğunu bizden daha iyi biliyor. Eğer O'nun sevgisine olan inancımızı kaybetmezsek, bize daha iyisini verecektir. Bizim için iyi olmayan şeyler de var, bu yüzden Allah dualarımızı kabul etmiyor. O, bizim için neyin iyi neyin kötü olduğunu bizden daha iyi biliyor...
Sayfa 64 - Heidi , Adelaida , And dayı , Piter , Klara , Ziziman , Sebastian...·Kitabı okuyor