Merhaba.Ben Ilgın,Yeditepe üniversitesinde mimarlık okuyorum.Güncel olarak fransızca öğreniyorum.Kitap okumayla aramın açılması sonucu kendimi tekrar bu dünyaya atabilmek için bu hesabı açtım.Umarım faydalı olur.İyi okumalar :)
Yeditepe üniversitesinde mimarlık lisans programı görmekteyim