Merhaba.Ben Ilgın,Yeditepe üniversitesinde mimarlık okuyorum.Güncel olarak fransızca öğreniyorum.Kitap okumayla aramın açılması sonucu kendimi tekrar bu dünyaya atabilmek için bu hesabı açtım.Umarım faydalı olur.İyi okumalar :)
Yeditepe üniversitesinde mimarlık lisans programı görmekteyim
Kitap yer yer beni gerçekliğiyle hüzünlendiren ama çoğunlukla gülümseyerek okuduğum bir eserdi.Sürekli bahsi geçen sanat eserlerini ve sanatçıları not aldım, tekrar incelemek amacıyla.Yazar ile tanışma için güzel bir kitaptı.