Merhaba.Ben Ilgın,Yeditepe üniversitesinde mimarlık okuyorum.Güncel olarak fransızca öğreniyorum.Kitap okumayla aramın açılması sonucu kendimi tekrar bu dünyaya atabilmek için bu hesabı açtım.Umarım faydalı olur.İyi okumalar :)
Yeditepe üniversitesinde mimarlık lisans programı görmekteyim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap yer yer beni gerçekliğiyle hüzünlendiren ama çoğunlukla gülümseyerek okuduğum bir eserdi.Sürekli bahsi geçen sanat eserlerini ve sanatçıları not aldım, tekrar incelemek amacıyla.Yazar ile tanışma için güzel bir kitaptı.