Heidi hanım?

Heidi hanım?
@heidihanim
Kendi halinde bir kâtibe𔓘
"Edebiyat bir tablo, bir ayna gibi aynı zamanda."
Sayfa 64·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Reklam
"Elalemin anlamsız konuşmaları umutsuzluk yaratmayacak artık ben de."
Sayfa 57·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
"Fakat en büyük ahlaklılık, başkalarının asalağı olmamaktır."
Sayfa 56·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
"...alıştım doğrusu, her şeye alıştım."
Sayfa 56·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Reklam