Heidi hanım?

Heidi hanım?
@heidihanim
Kendi halinde bir kâtibe𔓘
Biz gençler için de sorulabilir bu soru.
"Kenan niçin bu kadar kendini bırakmış, neden bu yaşta yaşamaktan yorulmuştu? Onu biraz mesut görmek, dalgın gözlerine bir parça neşe ve hayat vermek için hiç mi çare yoktu?"
Sayfa 42·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uğraşamam ben bütün insanların derdiyle, Başımdan aşmış kendi derdim benim.
Sayfa 287 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, 7. basım·Kitabı okudu
Edebiyat
Bir başka insanı, kişiliğinin en derindeki çekirdeğinden kavramanın tek yolu sevgidir. Sevmediği sürece hiç kimse, bir başka insanın özünün tam olarak farkına varamaz.
Sayfa 128 - Okuyan Us·Kitabı okudu
Edebiyat
Nefret ettiğin insanla iyi geçinme çabasına siz medeniyet diyorsunuz, ben sahtekarlık diyorum.