“Bugün ya da yarın hastalık ya da ölüm, sevdiklerime ya da bana uğrayacak(ki bu çoktan olmuştu) ve bizlerden geriye leş kokusundan ve kurtlarda başka bir şey kalmayacaktı.Er ya da geç yaptıgım işler,her neyseler unutulacak ve ben var olmuyor olacağım. O halde daha fazla çabalamak niye?”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bana çocukluğumda öğretilen şeylere inanmıyordum,ama inandığım bir şeyler vardı.Neye inandığımı hiç anlatamıyordum.Bir Tanrı’ ya inanıyordum.Ya da daha doğrusu Tanrı yı inkar etmiyordum.”