çağla karayel

çağla karayel
@hejaaaaaaa
"Mey neşeye de hüzne de mahsus değil ama Erbab-ı gamı belki tez öldürmek içindir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neticede şuna kanaat getirdim ki memuriyet almak için sade diploma yetişmiyor. Ayrıca tavsiye mektupları selâmlar da istiyorlar.
Zaafın, aczin, tereddüdün uzlaşmaz bir düşmanı olmuştu.
Bir insan için zaaftan mahrumiyet de büyük bir zaaf değil midir?
-Acımak... Ben insan ruhlarındaki derinliğin ancak onunla ölçülebileceğine kaniim. Evet dibi görünmeyen kuyulara atılan taş nasıl çıkardığı sesle onların derinliğini gösterirse başkalarının elemi de bizim yüreklerimize düştüğü zaman çıkardığı sesle bize kendimizi insanlığımızın derecesini öğretir... Fikrimce yalnız doğruluk hastalığı bir hak ve hakikat meselesi etrafında toplanmak kabiliyeti bir cemiyeti mesut etmeğe kâfi gelemez... Bunun için acımak birbirimizin feryadımı iniltisini duyabilmek de lâzım...