çağla karayel

çağla karayel
@hejaaaaaaa
Mesajları alıp yazıya döken kişi yani kitabın yazarı, ilahi mesajların Rab kanalı olan Alfadan Mevlanaya yazdırıldığını söyleyen Vedia Bülent Çorak kendisinin Mevlana’nın bedeninde yeniden dünyaya geldiğini iddia etmiş. 28 Kasım 1923 tarihinde Bursa’da dünyaya gelmiş.1993 yılında Dünya Kardeşlik Birliği Mevlana Yüce Vakfı’nı kurmuş. Kendisi ile ilgili ahir zaman peygamberi, peygamber teyze, peygamberliğini ilan etmesi muhtemel kadın gibi yorumlar gördüm ki bence haşa peygamberlik görevi hanımefendi için basit kalır ben kitap sonunda kendini Tanrı ilan edecek diye bekledim. Yine de bilmiyorum ilan ettimi etmedi mi, çünkü 900 küsur sayfalık yanlış hatırlamıyorsam 60 üzeri fasikülden oluşan kitabın 15 fasikulunu okuyabildim, açıkçası daha fazlasına vereceğim zamana acıdım ve bıraktım. Oraya kadar neden okuduğuma gelecek olursak çok yakınım tavsiye etti ona da arkadaşı tavsiye etmiş. Hatta arkadaşının benimde yeni bitirdiğim Yuvaya Yolculuk da dahil başka tavsiye ettiği kitaplarda var. O çok yakınım olan kişi kitaba çok inanmış çünkü şu an inanç konusunda arayışta, sürekli din değiştiriyor. Bu kitabı tavsiye eden arkadaşı da sanırım Vedia hanımefendinin muritlerinden biriymiş ve benimde kendisi ile tartışma fırsatım oldu, senin o güldüğün kitap var ya Kuran'la aynı yerden geldi diyerek inanılmaz savundu kitabı. Yani herhangi bir dine mensup olmamalarını anlayışla karşılıyorum tabi ki ama dinler devri bitti deyip bu kitabı tüm kutsal kitapların birleşimi Kuran-ı Kerimin devamı diye tarif edip din diye bir şey olmadığını insanların uydurduğunu söylemeleri çelişkili. Kitabın içeriğinden biraz bahsedecek olursam yazdığına göre bu kitap fasikül fasikül Mevlanamız diye bahsettiği yüce varlığa ( yazarın kendisi oluyor) yazdırılmış ve dağıtılmış. Bazı zamanlar fasiküllerin
Bilgi KitabıVedia Bülent (Önsü) Çorak · Mevlana Birleşik Alan Yayıncılık · 200029 okunma
çağla karayel
Kitap 'uyanın' diyor genel olarak. Bu dünya sen varsan var sen yoksan yok diyor. Ve kitabı sadece LAYIKLAR eline alabilir, okuyabilir diyor. Kitap sır gibi saklanıyor ulaşıp okumanıza sevindim ama yarıda bırakmanıza üzüldüm. Yargısızca okunmalı. İlla kabul et beni demiyor kitap. Bu bir din kitabı değildir diyor. İlk başta kuranın devamıdır yazısını görünce ben de bi şok olmuştum ama vardır bi hayır oku çağla dedim. Reenkarnasyon konusuna gelince, ot da benim, kurt da kuş da, taş da su da, ağaç da benim dağ da ova da. Kaç kez bu dünyaya geldik kendimizden kenzimize ulaşmak için, tanrısallığımızı sonsuzluğumuzu fark etmek için. Şükürler olsun farkımdalığım arttı. Ete kemiğe büründüm çağla diye göründüm. Okumaya devam etmenizi öneririm. Hoşça kalın🙏
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok yorum/dm var yetişemiyorum teşekkür ediyorum herkese
Arkadaşlar bir araştırma yapıyorum.. O yüzden bu gönderiyi gören herkes dm ya da yorum yoluyla yazsın 1) Karanlıktan korkar mısınız?! 2) Bu korkunun kaynağında çocukluktan gelen metafizik aleminin (cin vs) etkisi var mı?! Katılan herkese yanıtladığı için çok teşekkür ederim 🌺"
Anket
çağla karayel
Korkmuyorum karanlıktan.cinlere de inanıyorum. Bi tanıdığım ölülerden korkma yaşayanlardan kork demişti.çok mantıklı geldi. Mezara bile girerim gecee yarısı.