Kitabı bitirsek de serinin öyküsü bitmedi ve henüz ana olaylara bile gelinmediğini hissettirdi. Yaşananların hepsi Kovethe’yi olması gereken kişi olması için hazırlıyor. Yaşadığı her yer onun için okul oluyor. Kitapta en çok Ademleri anlatan kısmını sevdim. El işaretleri, sessizlikteki bilgelikleri bana da çok şey kattı. Severen’deki yüzük diplomasisi de çok hoş bir detaydı. Serinin üçüncü kitabının çıkmamış olmasına çok üzgünüm.