Garip bir eser.edebi dili,sanatsal yanı oldukça kuvvetli ve etkileyici.bu yönüyle gayet tatmin edici fakat hikaye olarak beni çok çekmedi malesef son kısımlara doğru iyice sıkıldım ve bir an önce bitmesini istedim.eserin distopik yanı da yeterince açıklanmamış ve bu tarafında bir gizem bırakılmış,neyin ne olduğu net değil,açıklanmamış.ama yazarın psikolojik tahlilleri başarılı ve okuması keyifli olsa da hikaye yönünden pek keyif aldığımı söyleyemem.