Merhabaaa ^^
Bugün "Hizmetçi" serisinin ikinci kitabı olan "Hizmetçinin Sırrı"nı bitirdim. Sizlere kısaca konusundan bahsetmek istiyorum: Millie, birkaç iş deneyiminden sonra Garrick ailesinin evinde çalışmaya başlar. Bay Douglas Garrick, çok kibar ve zengin bir adamdır. Karısı Wendy Garrick ise hasta olduğu gerekçesiyle odasından hiç çıkmamaktadır ve Douglas Garrick, Millie'ye, kesinlikle onu rahatsız etmemesini, kapısını bile çalmamasını söyler. Millie'ye göre ortada doğru olmayan bir şeyler vardır. Bir gün lavaboda ve yerde kan izleri bulur. Bunun sırrını öğrenmek için Wendy'den odasının kapısını açmasını ister. Wendy'nin sırrını öğrendikten sonra ise ona yardım etmeye karar verir ve olaylar başlar.
Hizmetçinin Sırrı da, serinin ilk kitabı Hizmetçi gibi ters köşelerle doluydu. Okurken çok şaşırdığım noktalar oldu. Keyifle okuyacağınıza inanıyorum. O yüzden ilk kitabı okuduysanız bu kitaba da şans vermenizi öneriyorum. Güzel ve bol kitaplı günler dilerim... ^^