gençlik ve olgunluk çağlarında yaşamlarının palavra üzerine kuran bu inanlar şimdi yaşlılıklarında kendi başlarına çaresine baksın, diledikleri köşelerinde kendi başlarına ölsünler. Çocukluğumuz üzerine kâbus gibi çökenler, bilinçli yıllarımızı elimizden alamayacaklar, kendi çaresizlikleri sıkıntıları bize kendi mutluluklarımızı çok görerek tepemize atmayacaklar. Ben kimseye acımıyorum.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
haykırmak istediğim çok şey var. Büyük kayıplar yıkacak değil bizi. Açıkça birbirimizle konuşamıyorsak ben ağlamak, bağırarak ağlamak için bahçenin yeşillikleri gerindeki odama geçiyorsam, biliyor musun, ne güzel ağıtlar içinde uyuya kalmak?