Selamlarrr
Size şu hayatta iyi ki okumuşum, herkes mutlaka ama mutlaka okumalı dediğim bir kitapla geldimm. Öncelikle kitabın konusuna değineyim. Başrol karakterimiz Veronika, hayatta her istediğine sahip gayet renkli, dolu dolu ve normal bir hayat yaşamasına rağmen bir şeylerin eksikliğini hissetmektedir. Bir intihar girişiminde bulunur fakat başarısız olup kendini bir akıl hastanesinde bulur. Öğrendiği şeyin ardından Veronika için bir süreç başlar. Veronika bu esnada yeni insanlar tanır ve kendi kimliğini keşfetmeye başlar. İntihar girişiminde bulunan bu genç kızın değişimi ve çevresine etkisini okuyoruz. Yazar aslında her an birlikte yaşadığımız bir gerçekliğin bir bakıma farkına varmamızı sağlıyor. Kitabı biraz önce bitirdim yani sonunu böyle düşünmemistim, hem mutluyum hem hüzünlü. Kafam aşırı karışık, keşke unutup tekrar okusammm. Şimdiden çok özledim. Okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum. İyi okumalarr~