Zaman geçtikçe herkes büyüyor diyorlar; hayır hep aynı yaşta kalanlar var.
Onlar zaman geçtikçe kendine bir şey katamayanlar
Çünkü insan bir şeye farklı bakmayı öğrendiğinde büyür’
Biyoloji bilimine göre insanlar yaratılmamış , evrimleşmiştir.
Ve evrim kesinlikle eşitlikçi değildir,. Eşitlik fikri yaradılış inancıyla iç içe geçmiştir.
Evrim eşitlik değil farklılık üzerine kuruludur!
Büyük düşünürler , felsefeciler ve bilim adamları hepsinin zamanın ötesinde oldukları söylenir çünkü dev adımlar attılar.
Bazıları buna deha diyor ama deha müthiş bir öngörü değildir de nedir?