Son zamanlarda akıcı şekilde kitap okuyamıyorum. Beş on sayfada sıkılıp bırakıyorum. Odaklanamıyorum bir türlü. Bir kitabı bu şekilde bitirmem günler sürüyor. Bir iki gün kendime izin veriyorum, uzaklaşayım biraz ki sonrası daha verimli olsun diye, ama değişen bir şey olmuyor, yine aynı kısır döngü... Kafamı boşaltmam lazım belki gerçekten tüm her şeyden uzaklaşmak gerekecek dijital detox yapmak gibi ama o da pek kolay değil. Bu sorunu nasıl çözebilirim diye üzerine çok düşünüyorum. Böyle kısır bir döngüde sıkışmış insanlar vardır elbette. Bunun gibi veya benzer şeyleri yaşayan insanların tavsiye, yorum ve çözüm önerilerini bekliyorum lütfen 🙏