“Bana kalırsa insanın her dönemde ilginç ve faydalı bir hayatı olabilir. Yeter ki boşuna harcanıp gitmesin, insan kendi kendine ‘Elimden geleni yaptım.’ diyebilsin.İşte bizden istenebilecek ‘ her şey’, aynı zamanda bize de birazcık olsun mutluluk getirebilecek ‘tek şey’ budur.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Görünüşe göre, hayat hiçbirimiz için kolay değil. Ama ne çıkar insanda direnç ve özellikle kendine güven olmalı! Bir şeye yetenekli olduğuna inanmalı ve bu şeye , ne pahasına olursa olsun ulaşmalı.