📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bekir titriyor, ama korkmuyor, ağlamıyor, kaçmıyor, imdat beklemiyor. Kimden bekleyecek? İmdat Allah'tan gelmezse kimden gelecek? Bu ağaçları kesen, yüzyıllık meşeleri, çamları deviren, toprağın üstünde varı yoğu yakan, yıkan, kasıp kavuran, toprağı altüst eden, bağlara taşları deviren insan eli değil ki! İnsan eli nasıl yapabilir bunu, nasıl?
Artık umutsuz yazacaklarım.
Kaçarak yaşamak, kaçamak yaşamak, yaşamak yarım.
Yaşlanıyorum ve zorlaşıyor yapacaklarım.
Kırışıklarım var artık, var kaz ayaklarım.
Önüm kış ve azalmış yakacaklarım.
İlerlemişim, kazarak karı;
Adil dağıtmamış kasa kartları.
Omzumda dünyanın yüküyle,
Sırtımda taşımışım değmeyecek asalakları.
Biliyorum olacakları, burada kalacak alacaklarım.
Bir anda bitecek kalemim,
Ve benimki de, bütün öyküler gibi, kalacak yarım.
Azalacak olanaklarım.
Artık gitmeyecek hoşa laflarım.
Dün olacak o kadar yarın;
Susacak nakaratlarım.
Çaresiz izleyeceğim, içimdeki ateşi dört yana savuran kozalakları.
Bir başıma ineceğim, bir başıma çıktığım o
Meşhur basamakları.
Sarp Palaur - Duvar