Meleğim...
🤍🎀✨🌼 Sen geldin, benim dünyamdaki tüm renkler bir anda değişti. Önceden alışverişe çıktığımda hep kendi tarzıma, kendi dolabıma bakardım. Mağazaların vitrinleri sadece benim için anlam ifade ederdi. Ama şimdi durum o kadar başka ki. Adımımı attığım an gözüm direkt o minicik kıyafetlere, fırfırlara, rengarenk takımlara kayıyor. 'Kendime ne alsam?' diye girdiğim dükkanlardan, aklımda sadece 'Acaba bu Eliz Masal’a nasıl olur, içinde nasıl tatlı durur?' düşüncesiyle çıkıyorum. İnsanın kendinden önce bir başkasını düşünmesi, o minicik bir canın heyecanını her an içinde taşıması ne garip, ne muazzam bir duyguymuş. Meğer kalbimin bir köşesinde senin için saklanan kocaman bir yer varmış ve sen doğduğun an orası çiçek açmış. İyi ki geldin güzel meleğim, iyi ki hayatımıza o mis kokunla, neşenle dahil oldun. Halasının balı, yarın kavuşuyoruz ve ben seni kollarıma alıp o pamuk yanaklarından öpmek için sabırsızlanıyorum! Bir de içimden geçip duran öyle güzel bir hayal var ki. Keşke çabucak büyüsen de şu aldıklarımı giyip seninle el ele sokaklarda, parklarda cıvıl cıvıl dolaşsak, her köşeyi senin neşenle doldursak. Zaman su gibi aksın, sen büyü ama o masumiyetin hep bizimle kalsın.. İyi ki varsın her şeyim...🤍🌸🍓✨🤍 .
Farkediyorum ki insanın kurguladığı hayat hep yarım kalıyor. Yerli yerine oturmayan, iğreti duran çok şey var. Anlıyorum ki hayat hep beklenmedik şeylerdir. Kural böyle... | Tarık Tufan
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanın yaşı ne olursa olsun , ağlarken hep kimsesiz bir çocuktur
Duygu ve Düşünce
Umut
Hep var ama hiç yok.
"Geçer nasıl olsa, hep geçiyor."
Bağlılık mıdır?
“Bir kişiye, fikre, kuruma veya amaca karşı sevgi, saygı ve sadakat ile yakınlık duyma durumudur.” diye bir nesnel bir açıklama mevcut değil mi? Ancak herkesin bu kelimenin hakkını verdiğini düşünmüyorum. Belki kimi insanlar, kimi fikirler için bağlı kalabiliyor insanoğlu. Aile bağlarına mesela? Anne kavramı dediğinizi duyar gibiyim. Anne tabiki çok başka ancak maalesef kimi şahit olduğumuz örnekler.. Burada benim boğazım düğümleniyor.. Çok çabuk her şeyden sıkılan, hep yenilik isteyen, hiçbir şeye ne bir bağlılık ne de sevgi besleyen insanlar var. Gerçek şu ki bazılarına da bu kişiler popüler gelir. “Modern” adı altında yalanı, samimiyetsizliği, sadakatsizliği ve değişken tavırları koşulsuz kabul eder. Çünkü öyle bir manipüle edilir ki başka şansı kalmamıştır.. Sırf biri sevsin, kabul etsin diye değerlerinizden, benliğinizden vazgeçmemelisiniz. Kabul etmediğiniz, istemediğiniz şeyleri özgürce ifade etmeli, kararlarınızın arkasında durmalısınız. “Ben böyleyim, işine geliyorsa” “Senin için değişmem” “İstesen de yapmayacağım” Cümleleri ne kadar manipülatör bir yaklaşım. Ayrıca kimse için değişmemeli, kendisi istiyorsa değişmeli insan. Ama böyle negatif cümleleri kuran, sizi sömürmeye çalışan, uyum içerisinde olmayacağınız hiçbir şeyin öznesi olmayın… Bunun yerine örnek cümlelerimiz şunlar olsa; “Ben böyleyim ancak senin için denerim.” “Birlikte yeni şeyler denemeye var mısın?” “Seni mutlu edecek ise yapmayı deneyebilirim.” Sizi bilmem ama bakış açısı bana göre her şeydir. Bu cümlelerin tatlılığı ruhuma işledi resmen.✨ Öyle bir sevgi var ki içimde belki bunu nasıl kullanacağımı bilmiyorumdur. Belki de bu sevgiyi çok yanlış insanlarla bağlılık kurarak tüketmişimdir kim bilir. Ben bu yoldan vazgeçmem. Kendim olacağım. Kendim olurken de her zaman yeni fikirlere açık
Duygu ve Düşünce