Her insan bir şeyler öğretir insana Ama kitaplar daha fazla şey öğretir sana.📚 İnsanın yanlışını yaptığı zaman anlarsın Lakin kitaplar seni hep önceden uyarır... A. Özgür
Ben müzeleri gezmek istiyorum, tiyatroya gitmek istiyorum, edebiyatla ilgilenmek istiyorum, müzikle mutlu oluyorum. Yemek yapmaktan hoşlanıyorum ve doğayı ve beni gerçekten anlayan insanla zaman geçirmek istiyorum. Ben ne ara bu kadar karamsar hale geldim ? Beni ne ara nefes alamayacak kadar köşeye sıkıştırdınız? Ne ara sevdiğim şeyleri sayamaz oldum? Arkadaşlar evet hayat zor gerçekten zor , ama sevdiğiniz şeyleri sayamayacak kadar kendinize kötü davranmayın. Sizi siz yapan asıl unsurları görmezden gelmeyin . Bu hayatta siz varsanız aileniz, arkadaşlarınız , sevdikleriniz var . Siz yoksanız bu hayatta , aileniz nasıl sizin hayatınızda olacak ? Olamazlar ki çünkü siz yoksunuz . O yüzden mutlu olmanın yollarını arayın hep , kimseyi kırmamaya çalışın ( ki kitap okuyan birinin kırıcı olduğunu ben pek düşünmüyorum) ve sevdiğiniz şeyleri yapın , kitap okuyun , film izleyin , bisiklet turu yapın vs...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben hep o sessiz köşesinde beklerim hatıranın, Solana dek göğsümde yeşerttiğin güller...
Artık Kimsenin Hiç Kimsesi Olmayacağım... Ey benim bu iyimser hallerim, çabuk aldanışlarım, inanışlarım, alttan alışlarım, hatayı hep kendimde buluşlarım, değmeyecekleri kafama takışlarım, yoktan yere akıp giden gözyaşlarım ve yalvarışlarım, adam olmayacakları adam yerine koyuşlarım... Şimdi hepinize kocaman bir elveda! Son kararım şu ki: “Artık kimsenin hiç kimsesi olmayacağım.”
Kucağıma aldım aşkı Baktım olacak gibi değil, kalbime bastım Sen ki benim en kurak toprağımdın Yağmur suyu hürmetine sana kandım Kandım... içe içe yandım. Yalnızlığımsan da, yalnızsan da gel artık Sözüm geçmez oldu kalbimde silkelenen atlara Bitmemiş bir şiir gibi Ya da yitirilmiş, hatırlanmayan Gökyüzünde bile dikiş tutturamayan martılar Artık hangi denize sığar Artık hangi hayali süsler Sanki bir şeyler hep eksik kalacak, bir şeyler Toprağının altında upuzun bir su olacağım Gözlerimle kamaştım bedenine sanki
Nedenler içinde kaybolmuş bedenler, nedense hep kaybedenler..
Müzik