....
Bağırırımda sonu hep sessizlik
Boğazımda bir yudum sensizlik
Aynı baharın soğuk yanı
Konuşsana hani biz eşsizdik
Yok musun? Varla bir yok arası
Bu mevsim yağmur olup hep yağasın
Gitmen hiç sorun değil
Gözbebeğim her vakit varolasın.
Umut bir bukle okusuna
Belki duyar sevdiğim bir kuşla haber verir
Aşk, kalbime sonsuzluğu dokusuna
Belki dokunur da o da hisseder beni
Yüreğim sessiz bir liman
burdayım ben sen bir tek inan
Yüreğim sessiz bir liman
Söyle sevenleri ayırmak mı iman?
Gitme, gözbebeğim nurum
Tüketse de elleri uğurum
Gitme, Pes etmek olmaz
Göz bebeğim nurum
Gitme, sevmeye yeminim
Ağlama, gözyaşın evinim
Gitme, Pes etmek olmaz
Sevmeye yeminim
Yalnızlık, aynı havayı soluyupta bir türlü yanyana olamamak gibidir.
Aldığın her nefeste onun kokusunu duymak istersin
Ama yapamazsın, aldığın her nefes ciğerini acıtmaya başlar...