Hep varolasın
Dışarıda kıyamet kopsun. Sana bir şey olmasın yeter.
Duygu ve Düşünce
Yalnızlık
.... Bağırırımda sonu hep sessizlik Boğazımda bir yudum sensizlik Aynı baharın soğuk yanı Konuşsana hani biz eşsizdik Yok musun? Varla bir yok arası Bu mevsim yağmur olup hep yağasın Gitmen hiç sorun değil Gözbebeğim her vakit varolasın. Umut bir bukle okusuna Belki duyar sevdiğim bir kuşla haber verir Aşk, kalbime sonsuzluğu dokusuna Belki dokunur da o da hisseder beni Yüreğim sessiz bir liman burdayım ben sen bir tek inan Yüreğim sessiz bir liman Söyle sevenleri ayırmak mı iman? Gitme, gözbebeğim nurum Tüketse de elleri uğurum Gitme, Pes etmek olmaz Göz bebeğim nurum Gitme, sevmeye yeminim Ağlama, gözyaşın evinim Gitme, Pes etmek olmaz Sevmeye yeminim Yalnızlık, aynı havayı soluyupta bir türlü yanyana olamamak gibidir. Aldığın her nefeste onun kokusunu duymak istersin Ama yapamazsın, aldığın her nefes ciğerini acıtmaya başlar...
Müzik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gülüşünde kaybolduğum... Sesinde huzur bulduğum... Gönül bahçemin nadide çiçeği... Bundan gayrı hayatımda hep varolasın...
Sevda