Neden, bir zamanlar birbirine âşık olan insanlar sonunda birbirlerine dayak atmaya, işkence etmeye ve birbirlerini öldürmeye kalkarlar? Âşıklar arasındaki cinayet oranı neden bu denli yüksek?
İnsanın sevdiğine sahip olma tutkusu aşkın kendisinden ağır basmaya başladığı an, bu aşk değildir artık. Aşk yaşamdan güçlü olamaz, özgürlükten yoksun olarak da varlığını sürdüremez.
"Bunu yapmayı çok isterdim, ama hiç vaktim yok." Bu cümleyi kim bilir kaç kez söylemişizdir.... İstemediğimiz kadar zamanımız var ve hiç zamanımız yok.