iyim ben hepp aynı şeyler
revaaa miii buuu hepp yaanayiiiimmm hemm yanippp hemmm aglayaaayiiiimm taniyamaaamiisiiimm felegiiii kaderrr mii buuu heppp aglaaanaayiiimmm
Müzik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
open.spotify.com/track/6E9Y4e7yj... .. Bir gün kralsın, bir gün varsın, bir gün yoksun, bazen tokk .. Her gün tekrar doğdumm, bazen soğudum, kaçtım kendimden Birden fazla yorucu olur, dertler artar sorunu bulunn Kimler çözmüş ki bu sorunu, bizler bulsak da bu soruyu Göremiyoruzz, çözemiyoruzz, bir ileri iki geri yürüyoruzzz hepp Kimler gelmiş geçmişş sırlar var hep hiç çözülemeyenn Dünden kalmış ne var acaba, çok tebrikler bulup alanaa Tam bir yap boz hayat acımazz, yoktur diyen bunu nasıl göremezz Tabi göremez, bakamadı hiç, kafasını çevirip o yere gömer hepp Birden fazla bundan varsa artık yandı hep İnsanlar insanlıktan çıkmış bazen gördüm gerçekten .. Neyi bilemedik acaba ve neyi göremedik, adım atamadık, elimize de ne geçmiş? Nerelere gelemedik acaba ve nereleri göremedik ve yanına varamadık hiç, Biri bana desin hadi bunun sonu nerelere varır? Neyin sonu bunu bana soruyorsun, ama derin düşünenin külü kalır geri meri geri kalan İyi Değirmeni çevirmeli mi hadi bir de bunu başa alıp okuyalım ya da bunu boşa koyup Okutalım bu ne fayda Hele bir de yolu kesenlere bir yol açın atı bile yarım adım ileride yürüyor, Kutu gibi dolu kafa beni delii ediyorr ve sonu bile bile, geri adım atamadığımız uçuruma Gidiyorsak, Aman uzak olun geri durun yasak olan şeyler çok olurr.
Müzik
Hep mi aptalları bulurum hepp mii..
1K Kullanıcıları
Akışıma bakıyorum da hep bı ırkçılık hep bii cinsiyetçilik hepp bi sapık insanlarının Mesaj SS abi harbinden insan insanı anlamıyor İnsanın insana tahammülü kalmamış İnsan artık insan değil. Harbiden gidip köşede ki kediye medeniyet öğretsin diye yalvaracam beee (🤨😯🥴)
2025 özetisiiii
evettt bii yıl daha bittiii şükürr bu yıll çok zorluklarla geçen bir yıl oldu benim için ne kadar düşsem de kalkmasını da öğrendiğim bir yıl oldu hayatım boyunca yanımda olan bir çok kişi vardı hepsi bu yıl yanımdan ayrıldı en çok üzen de kardeşim dediğim insanın gitmesi oldu ama olsun bana çok şey öğretti onun böyle gitmesi o gitti yerine çok güzel insanlar geldi yeni çevrem oldu yeni yeni şeyler keşfettim normalde çok asosyal biriydim sosyal olduğum bir yıl oldu ama bu sene yaptığım hiç bir şeyden pişman değilim çünkü karşılığını aldığım bir yıl oldu iyisiyle de kötüsüyle de her şeyi tek başıma halletmeye çalıştım öğrendim bazı şeyleri baya tecrübelerle dolu bir yıl oldu en değerli şey bu yıl için bana oda arkadaşlarım oldu onlarla aynı odada yaşamak beraber gülüp eğlenmek bana en iyi gelen şeylerden biriydi son zamanlara doğru da çok değerli hissettiğim insanlar hayatıma girdi beni önemseyen insanlar da demekki varmış dedim iyi ki varlar hep olmalarını diliyorum inşallah hepp beni önemseyen beni seven insanlarla yolum kesişir çok yordun 2025 artık biter misin lütfen 2026 lütfen hoş gell lütfennn ve son bir şey diyimm "EY SEVDAAA DUYY BENİİİ" duy artık bu yıl artı aşk istiyorum nedense hdhdhd geç bile kaldı da neyse hayırlısı olsun bakaliim güzell bii yıll geçmesii ümidiyleeee...
1000Kitap