evettt bii yıl daha bittiii şükürr bu yıll çok zorluklarla geçen bir yıl oldu benim için ne kadar düşsem de kalkmasını da öğrendiğim bir yıl oldu hayatım boyunca yanımda olan bir çok kişi vardı hepsi bu yıl yanımdan ayrıldı en çok üzen de kardeşim dediğim insanın gitmesi oldu ama olsun bana çok şey öğretti onun böyle gitmesi o gitti yerine çok güzel insanlar geldi yeni çevrem oldu yeni yeni şeyler keşfettim normalde çok asosyal biriydim sosyal olduğum bir yıl oldu ama bu sene yaptığım hiç bir şeyden pişman değilim çünkü karşılığını aldığım bir yıl oldu iyisiyle de kötüsüyle de her şeyi tek başıma halletmeye çalıştım öğrendim bazı şeyleri baya tecrübelerle dolu bir yıl oldu en değerli şey bu yıl için bana oda arkadaşlarım oldu onlarla aynı odada yaşamak beraber gülüp eğlenmek bana en iyi gelen şeylerden biriydi son zamanlara doğru da çok değerli hissettiğim insanlar hayatıma girdi beni önemseyen insanlar da demekki varmış dedim iyi ki varlar hep olmalarını diliyorum inşallah hepp beni önemseyen beni seven insanlarla yolum kesişir çok yordun 2025 artık biter misin lütfen 2026 lütfen hoş gell lütfennn ve son bir şey diyimm "EY SEVDAAA DUYY BENİİİ" duy artık bu yıl artı aşk istiyorum nedense hdhdhd geç bile kaldı da neyse hayırlısı olsun bakaliim güzell bii yıll geçmesii ümidiyleeee...