ali ihsan sivrikaya

ali ihsan sivrikaya
@hepsibenim
amateur lifer
bugün her şeyi siktir ettim usulca. sadece sana tokanı uzatırkenki halimi düşündüm. tam 3 saatimi almış kaşla göz arası. bir türlü vermeyi konduramamışım o anın büyüsüne. senin ellerin saçının topuzunda düğümlenmiş, benimse gözlerim senin gözlerinde. tüm gazete manşetleri silinmiş o an. 3. sayfanın mahremini hiçbir punto lekelememiş. Iraktaki milisler susturmuşlar karşılıklı olarak silahları. hepsi pikapın gölgesine oturmuş, bir çaydanlık kaçak çay demleyip tuttukları takımın akıbetini konuşmuşlar. putin, zelenskiye telefon açmış falan. savaşıyoruz falan ama stand upların çok iyi lan demiş. eyvallah deyip kapatmış zelenski de napsın. efendiliğinden taviz vermemiş. ama o an tüm aslanlar krallığından taviz vermiş. önünden sallana sallana geçen hiçbir ceylana dokunmamış bir tanesi bile. hadi gezin lan bugün doyasıya demişler. hanımefendi saçını topluyor. antiloplar falan cirit atmış su birikintilerinin içinde. bir tanesi faşır fuşur suyla oynarken yanına bir timsah yanaşmış. kardeşim demiş suyun bu tarafları hayvan gibi tuzlu olur, biraz ortalara gelin orada takılın. iklim bile titremeyi bırakıp kendine gelmiş ya o an. kalmamış kriz mriz. nisanın ortasında yağmur mu olur aga dağıtın şu bulutları demiş mezosfer. güneş de ağzını yaya yaya vermiş ışını. yani sen saçını toplarken yeryüzünde çok şey değişmiş. ama ayaklarım yerden kesiliyken hiçbirini duymamışım. dudaklarındaki yarıklardan birine kıvrılsam kaç ömür uyurum onu düşünmüşüm. sonra sen tokanı istemişsin, ben de vermişim gafil avlanıp. saçının topuzu son halini almış. ıraktaki milisin çay bardağından geçen kurşun göğsünü delmiş. putinin izlediği videoya reklam, aslanın guruldayan midesine 2 yaşlarında bir ceylan girmiş. 4. sınıflara özel olarak hazırlanmış atlasın ortasında koca bir yangın belirmiş. ve ben yine
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
resimdeki ünlü
gazete bulmacası üstünde inşaat işçileri kahvaltı ediyor. resimdeki ünlü hülya avşar. sıvacı nuri, sürekli nişanlayarak fırlattığı siyah zeytin çekirdekleriyle hülya avşarın göğüs dekoltesini kapatıyor. "hep aynı şeyi yapıyorsun nuri. yapma." diyor ustası. "günahtır bizde ağabey. nimetin olduğu yerde meme olmaz." diyor nuri. "nimetin olduğu yerde meme olmayacak olsaydı, bizim karnımızı ilk doyuran nimet olan anne sütümüz oradan mı çıkardı be nuri" diyor ustası. nuri bir an, aylardır boğuştuğu konut kredisini hatırlayıp afallıyor. "haklısın ağabey. ben biraz bağnazlık ettim galiba" deyip, eline aldığı çokokrem kutusuyla kurtarıyor hülya avşarı marmarabirlik mahsullerinden. sonra da ziyade olsun deyip kalkıyor sofradan. işçisinin kırıldığını düşünen usta, kahvaltısına devam etmeyip nurinin arkasından gidiyor. gölge bir cepheye bakan odanın uçurumuna oturup birer sigara yakıyorlar. usta, bekletmeden konuya giriyor. "ben hülya avşarın üzerine leke sürdürmem nuri. bu bugün zeytin olur, yarın labne olur, başka bir gün orospu yakıştırması olur, fark etmez. benim olduğum yerde hülya avşara kimse doğrudan ya da dolaylı olarak dokunamaz. dokundurtmam. biliyorum, sana saçma geliyor, anlamlandıramıyorsun söylediklerimi kafanda. ama bu böyle. benim kırmızı çizgim de bu amına koyduğumun dünyasında. nuri, sigarasından derin bir fırt aldıktan sonra ustasını yanıtlıyor. "biz de keyfimizden atmadık herhalde o çekirdekleri ağabey. hülya en az senin olduğu kadar, hatta seninkinden çok çok daha büyük kırmızı çizgim benim. bana yazdı, konuştuk. sabaha kadar mesajlaştık whatsapptan. ona filmlerini sordum, şarkılarını söyleyerek sesli mesaj attım. hepsi mavi renk oldu. dinledi yani. okudu da. en sonunda 'nuri' dedi bir gün. 'iyi adamsın, hoş delikanlısın ama, evin yok be' dedi. 'tam
ansızın aklıma gelişinle çok kolay mücadele edebiliyorum. ama kokuna hazırlıksız yakalanınca ne yapacağımı bir türlü öğrenemedim