Şubat Ayı Okuduklarım
📍Verimli geçen bir ay olan Şubat ayı farklı tadlarda bir okuma oldu benim için. ✍️✍️“Bir kitap açtığında sadece sayfaları değil, kendi iç dünyana açılan kapıları da aralarsın; her satırda başka bir hayatı yaşar, her cümlede biraz daha büyür ve sonunda başladığın yerden bambaşka bir insan olarak çıkarsın.” 📖 1- Deniz feneri Koyu/Kımberly Freeman 2- Kaybolan/ Tarık Tufan 3- Dilek ağacının gölgesinde/ Melanie Dobson 4- Çalıkuşu/ Reşat Nuri Güntekin 5- Bekleyecek Vaktim kalmadı artık/ Jean-Louis Fournier 6- Katip Bartleby/ Herman Melvılle 7- Orta Zekalılar Cenneti/ Zülfü Livaneli 8- Hepyek/ Seray Şahiner 9-Kul/ Seray Şahiner 10- Beyaz Filin Gözyaşları/Ellen Marie Wiseman 11- Cemile/Orhan Kemal 12- Satranç/ Stefan Zeweig 13-De Ki İşte/ Oruç Aruoba 14- Auschwitz Kütüphanecisi/Antonio G. İturbe 15- Ermiş/Halil Cibran 16- Bıldırcın Karı/Paolo Cognetti 17- Allahın Elçisi Hz. Muhammed’in Hayatı/Salih Suruç 18- Yabancı/ Albert Camus 19- Martı jonathan Livingston / Richard Bach 20- Her şeyle savaşamazsın/ Özgür Bacaksız
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bizim kedi misafirliğe gitti. Psikolojim bozuldu onsuzluktan.
Keşke kedi olsam iş güç yok sadece miyav miyav aq
Bir kedim bile yok, anlıyor musun Hadi gülümse