İnsan bulunduğu her yeri batırmak için mükemmel bir varlık. Ve kendini ya batırır ya da çıkartır. Sevmediğim bir bölümü okuyorum
21 yaşındayım ve şu anki ben neler yapıyorum yazalım ileriye dönüp baktığımda hâlâ aynımıyım yoksa neler değişmiş görelimm
Hobilerim
Kamp, kayak, bisiklet, doğa yürüyüşü, geceleri yıldızları izlemek, tırmanış yapmak, kitap okumak, film izlemek, sevdiğim insanlarla zaman geçirmek, dil öğrenmeye çalışmak, yeni yerler görmek, sevdiğim yemekleri yemek, sosyalleşmek, masa tenisi, kort tenisi, judo, oyma, izcilik,dağcılık kısacası herbokolok
Hedeflerim
Motor sahibi olmak, dünyayı gezmek, paraşüt pilotluğu almak, meslek sahibi olmak, akademik kariyer yapmak, öğrenmeye çalıştığım 3 dil harici yeni diller öğrenmek, enstürüman kendimi geliştirmek ve sevdiklerimle sakin iyi bir hayat yaşayabilmek, ailemle mutlu olmak vs
Beni endişelendiren şeyler
Rahatlığım ,açtığım topluluğu ilk günkü hevesle devam ettirmek, yazdığım yarım kalan kitabımı tamamlamamak, meslek sahibi olabilecekmiyim ya da ömür boyu belirsizlik içinde mi yaşayacağım, huzursuz aile ortamı, dost kazığı, aradığım aşkı bulamamak, karanlıkta ya da yalnız olduğum ortamda yalnız olduğumu hissetmemek, beynimdeki dusunceler insanların suratları cahillerin çeneleri uçtu kafa daha da yazardım
Kısacası Ayşenur seni sen yapan şeyler ve daha nice madde akar gider la tahzen.