"Batıp gidenleri sevmem.. " demişti Hz. İbrahim batıp gidenlerin kendine ümitsizlikte n boş bir sarılıştan başka bir şey olmadığunu idrak ederek. Peki benim ısrarla unutup batıp gidenlere tutununşum neden? Neden üzüldüğümde anlamak zorundayım bunu.
Allah'ım kalbimi senin sevginden başka sevgiyle doldurma. Sen bizden nasıl bir müslüman olmamızı istiyorsan öyle bir müslüman olalım. Bizden razı ol.. Hz. Yusuf misali"Şüphesiz ben nefsimi temize çıkarmıyorum. " ama senin rahmetine kudretine mağfiretine öyle inanıyorum ki
... Elimi tutacak olan ancak sensin. Düştüğümde kaldıracak olan.. Sevgini ve korkunu kalbimden esirgeme Allah'ım amin
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eskiler, “Sohbette insibağ (huy aktarımı) vardır.” derdi.
Bu yüzden “Birinin kendisi iyi ama çevresi kötü olamaz. Tabiata aykırı.”
İnsan kiminle yürüyorsa ona dönüşüyor. Bazen yavaş yavaş bazen bir anda.
@ etimoloji, alıntı