ll

ll
@hermanellia
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
BU SESSİZLİK MASUM DEĞİL!
Ateşkes dediler, çocuklar yine öldü. Barış dediler, Gazze yine bombalandı. Dünya da her zamanki gibi birkaç üzgün emoji bırakıp hayatına devam etti. En korkuncu ne biliyor musunuz? Katliamın sürmesi değil sadece… İnsanların buna alışması. 72 bin can toprağa düşmüş, hâlâ “ama iki taraf da…” diye cümle kurabiliyorlar. Hâlâ boykotu küçümseyip “bir şey değiştirmez” diyebiliyorlar. Bir halk açlığa mahkûm edilirken kahvesini paylaşmaya devam eden insanlar var bu dünyada. İsrail artık sadece bomba atmıyor. İnsanlığın vicdanını da test ediyor. Ve çoğu insan bu sınavda rezil oluyor Mesele artık haber izlemek değil. Mesele tarafını belli etmek. Mazlumdan yana mı duracaksın, yoksa konforundan mı Bir çocuk enkaz altında can verirken susan herkes, o sessizliğin altında biraz insanlığını gömüyor. Sonra da dönüp “neden dünya bu hâle geldi” diye soruyorlar. Dün Gazze için sesi çıkanları “abartıyorsunuz” diye susturmaya çalıştılar. Bugün ölü sayıları normalleşti. Yarın tamamen unutmak istiyorlar. Heyhât! Kendine gel ey insan!
Filistin
ll
kırılan camları önce bir beze sarıp, keskin olmayacak şekilde çöpe atalım lütfen. hayvanlar çöpleri karıştırırken zarar görebiliyorlar. yere sigara izmariti atmayınız, kül atmayınız, ateş atmayınız lütfen, karınca gibi canlılar yanabilir.
BU SESSİZLİK MASUM DEĞİL!
Ateşkes dediler, çocuklar yine öldü. Barış dediler, Gazze yine bombalandı. Dünya da her zamanki gibi birkaç üzgün emoji bırakıp hayatına devam etti. En korkuncu ne biliyor musunuz? Katliamın sürmesi değil sadece… İnsanların buna alışması. 72 bin can toprağa düşmüş, hâlâ “ama iki taraf da…” diye cümle kurabiliyorlar. Hâlâ boykotu küçümseyip “bir şey değiştirmez” diyebiliyorlar. Bir halk açlığa mahkûm edilirken kahvesini paylaşmaya devam eden insanlar var bu dünyada. İsrail artık sadece bomba atmıyor. İnsanlığın vicdanını da test ediyor. Ve çoğu insan bu sınavda rezil oluyor Mesele artık haber izlemek değil. Mesele tarafını belli etmek. Mazlumdan yana mı duracaksın, yoksa konforundan mı Bir çocuk enkaz altında can verirken susan herkes, o sessizliğin altında biraz insanlığını gömüyor. Sonra da dönüp “neden dünya bu hâle geldi” diye soruyorlar. Dün Gazze için sesi çıkanları “abartıyorsunuz” diye susturmaya çalıştılar. Bugün ölü sayıları normalleşti. Yarın tamamen unutmak istiyorlar. Heyhât! Kendine gel ey insan!
Filistin
ll
boykota dikkat edenlere duyurulur #277425795 #AidCoalitionToGaza #FreeUyghur #GazzeİçinBirleşelim #DoğuTürkistanİçinBirleşelim
🚫 BOYKOTLU ENERJİ ŞİRKETLERİ: bp, shell, opet, castrol, aygaz, mogaz, lipetgaz, socar, exxonmobil, omv, eni, zorlu enerji, electrip, petrol ofisi ✅ ALTERNATİFLER: aytemiz, Türkiye petrolleri (tp), soil ❌ BOYKOT DUYURUSU ❌ Bu markalar; israil’le doğrudan veya dolaylı bağlantılıdır, LGBT propagandası yürütmektedir ve İSLAM’a düşman içerikleri yaymaktadır. FİLİSTİN’e zulmeden sistemlere ekonomik destek sağlarlar. 📛 BOYKOT EDİLMESİ GEREKEN MARKALAR: Walt Disney Company Disney+ Marvel Studios Lucasfilm (Star Wars) Pixar 20th Century Studios (eski Fox) Hulu ABC ( TV American Broadcasting Company) ESPN Walt Disney India
ll
✊ Zulme Karşı Tek Ses! FİLİSTİN’de ve DOĞU TÜRKİSTAN’da kardeşlerimiz yıllardır işgal, zulüm ve baskı altında yaşıyor. Sesimizi ne kadar çok duyurursak, adalet o kadar yakın olacak! 📌 Yapman gereken: • Aşağıdaki linklere tıkla • "İmzala" butonuna bas • E-posta adresine gelen onay linkini tıkla • Bu paylaşımı herkese gönder Lütfen kimse sessiz kalmasın! 🇵🇸 FİLİSTİN için imzala: chng.it/PSB9cRV2Cq 🇹🇷 DOĞU TÜRKİSTAN için imzala: chng.it/78hQtBxW5K 📢 Ne kadar çok imza, o kadar güçlü ses! Sessiz kalmayalım, mazlumların yanında olalım inşallah, âmin.