Ateşkes dediler, çocuklar yine öldü. Barış dediler, Gazze yine bombalandı. Dünya da her zamanki gibi birkaç üzgün emoji bırakıp hayatına devam etti.
En korkuncu ne biliyor musunuz? Katliamın sürmesi değil sadece… İnsanların buna alışması.
72 bin can toprağa düşmüş, hâlâ “ama iki taraf da…” diye cümle kurabiliyorlar. Hâlâ boykotu küçümseyip “bir şey değiştirmez” diyebiliyorlar. Bir halk açlığa mahkûm edilirken kahvesini paylaşmaya devam eden insanlar var bu dünyada.
İsrail artık sadece bomba atmıyor. İnsanlığın vicdanını da test ediyor. Ve çoğu insan bu sınavda rezil oluyor
Mesele artık haber izlemek değil. Mesele tarafını belli etmek. Mazlumdan yana mı duracaksın, yoksa konforundan mı
Bir çocuk enkaz altında can verirken susan herkes, o sessizliğin altında biraz insanlığını gömüyor. Sonra da dönüp “neden dünya bu hâle geldi” diye soruyorlar.
Dün Gazze için sesi çıkanları “abartıyorsunuz” diye susturmaya çalıştılar. Bugün ölü sayıları normalleşti.
Yarın tamamen unutmak istiyorlar. Heyhât! Kendine gel ey insan!
Ateşkes dediler, çocuklar yine öldü. Barış dediler, Gazze yine bombalandı. Dünya da her zamanki gibi birkaç üzgün emoji bırakıp hayatına devam etti.
En korkuncu ne biliyor musunuz? Katliamın sürmesi değil sadece… İnsanların buna alışması.
72 bin can toprağa düşmüş, hâlâ “ama iki taraf da…” diye cümle kurabiliyorlar. Hâlâ boykotu küçümseyip “bir şey değiştirmez” diyebiliyorlar. Bir halk açlığa mahkûm edilirken kahvesini paylaşmaya devam eden insanlar var bu dünyada.
İsrail artık sadece bomba atmıyor. İnsanlığın vicdanını da test ediyor. Ve çoğu insan bu sınavda rezil oluyor
Mesele artık haber izlemek değil. Mesele tarafını belli etmek. Mazlumdan yana mı duracaksın, yoksa konforundan mı
Bir çocuk enkaz altında can verirken susan herkes, o sessizliğin altında biraz insanlığını gömüyor. Sonra da dönüp “neden dünya bu hâle geldi” diye soruyorlar.
Dün Gazze için sesi çıkanları “abartıyorsunuz” diye susturmaya çalıştılar. Bugün ölü sayıları normalleşti.
Yarın tamamen unutmak istiyorlar. Heyhât! Kendine gel ey insan!
🚫 BOYKOTLU ENERJİ ŞİRKETLERİ:
bp, shell, opet, castrol, aygaz, mogaz, lipetgaz, socar, exxonmobil, omv, eni, zorlu enerji, electrip, petrol ofisi
✅ ALTERNATİFLER:
aytemiz, Türkiye petrolleri (tp), soil
❌ BOYKOT DUYURUSU ❌
Bu markalar; israil’le doğrudan veya dolaylı bağlantılıdır, LGBT propagandası yürütmektedir ve İSLAM’a düşman içerikleri yaymaktadır. FİLİSTİN’e zulmeden sistemlere ekonomik destek sağlarlar.
📛 BOYKOT EDİLMESİ GEREKEN MARKALAR:
Walt Disney Company
Disney+
Marvel Studios
Lucasfilm (Star Wars)
Pixar
20th Century Studios (eski Fox)
Hulu
ABC ( TV American Broadcasting Company)
ESPN
Walt Disney India