Kelimelerle ilgilenmeyi oldum olası çok severim. Kitabı da çok sevdim. Akademik bir kaygım zaten yoktu. Günlük bir konuşma üslubu ile yazarla sohbet eder tarzda olması daha da hoşuma gitti.
Yakın tarihe ışık tutan herkesin okuması gereken bir kitap. Okurken çok şey öğrendim kendi adıma. İyi ki böyle tarihçilerimiz var. Teşekkürler İlber Hoca!