Orsina: "Deli mi? Demek size benim için öyle dedi? -Eh, en büyük yalanlarından biri sayılmaz. -Delirmiş gibi hissediyorum! -İnanın bana, inanın. Bazı şeyler karşısında aklını yitirmeyenin yitirecek aklı yoktur."
Prens: "Anlıyorum. -Peki, peki. Ölümü kazaydı, sadece kaza. Siz bunu temin ediyorsunuz, ben de inanıyorum. -Ama başka kim, başka kim inanır? Babası da inanır mı? Annesi de? Emilia da? -Dünya da inanır mı?"