baran

baran
@herovarnin
ne godiva geçer yoldan ne bir kimse kör olur...
Okul öncesi öğretmeni
Yüksek lisans
çanakkale
35 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
vasiyet
Deneyin diyorum, kesin deneyin. Vasiyetimi de söylüyorum, |dinleyin ve paylaşın|. Herkesi dinleyin, yeminim olsun sandığınız gibi değil hiçbir şey ve hiç kimse. O günah öyle bildiğiniz gibi değil, gözlemleyin. Onun bir sebebi var, o gördüğünüz şey her neyse ya da kimse. En kötü ihtimalle bilgi kazanacaksın, söz veriyorum. Paylaşın, her şeyi hemde. Ekmeğini, derdini, mutluluğunu, akla gelen ne varsa.. En çok kendinizle yapın bunları. Sizden geçmeyen hiçbir şey başka yere ulaşamaz. Hiçbir duygu, fikir, anlam.. Onlar senin ve kendini mahrum etme. Acıdan da kaçma, hele ki işin hakikatinden. Bunlar bütün ve sakın bozayım deme. Gurmesi olmayı seç, savrulup kaçmakla aynı yerde sayacağını söylüyorum sana. Gerçekte birbirimizden haz etmeyebiliriz belki, inan sorun değil. Ruhun kutsallığını göz ardı edemem, karanlıksa da kirliyse de, yapamam bunu. Zira ruhunun açlıkla kavrulmasını görmek içimi kahredecek. İnsan olmak böyledir, biraz enteresan. Biraz anlamsız, karmaşık, ağır, kirli. INSTAGRAM > HTTPSBİRİ
1000k
baran
Metni okurken insan olmanın o 'enteresan, karmaşık ve ağır' dualitesini çok iyi hissettim. 'Acıdan kaçma, gurmesi olmayı seç' derken, acıyı bir kaçış değil de bir olgunlaşma aracı olarak görmen metne çok olgun bir felsefe katmış. Kelimelerin ağırlığı ve seçimi, arkasında üzerinde uzun uzun düşünülmüş bir dünya olduğunu gösteriyor. Bu kadar dürüst ve derin bir manifestoya rastlamak güzel bir tesadüf oldu, kalemine sağlık👏