Ah, sevgili DİDEM MADAK.
Sana olan sevgimle
" Bazen bir şiir düşer geceye.
Dudaklarındanmı döküldü, sarıldım.
Dinlerken kokun ve çiçekler açan gönlün.
Dans eden satırlar, davet edermi beni.
Yalnızlığına uzanan ellerim buz ve saçlarında.
Yine maviye çalan bir gece.
Ölüm beyaz örtüsüyle erkenden kapında.
Bin kere ölseydim
Bir gece sarılarak uyusaydım seninle.
Şiirlerin okunsaydı mezarımda.
Çekip gitseydim
Gelsem yanına
Biraz şiir okurdun duygularıma
Biraz ağlardım sana
Sarılır uyurdum dizlerinde
Siir kokan ellerin yüzümde
Öperdim, öperdim.
Sana ölürdüm.
Seni sende sevmekle..."
Herr ATAC