"Biraz kızgınım.
Birazıyla üzgün.
Nefret dolu içim.
Ve ölüm bir gerçeklik.
Dallarımdan düşen düşene..."
Kelimelerimi bulamıyorum.
Nerde kaybettim ki, onları
Ya bulursa biri kaybettiklerimi.
" Nereye bıraktıysan ordadır" diyen bir ses.
Nereye bıraktığımı unuttum işte
Hiçbir zaman anlamı olmayan
Beni sahiplenmeyen kelimeler.
Oysa ne çok söylemek ıstediklerim vardı
"Herşeyi söyledin tükendi o kelimeler"
Birileri anladı mı? Anlamadı.
Nerde bıraktıysam orda değil.
Insan değişir ve insan unutur
Şahit oldum buna ve çok unutuldum
Popüler şarkıların tanıtımı gibi kelimelerim
Tanıtımı güzel,
oysa hiçlikten başka birşey değil
Sanırım dalga konusu bile değil.
Anladim.
"Nerde bıraktıysan ordayım" yine o ses.
Hayranlık uyandırıyor bende
Yazarlar ve Şairler
Bir yerde okumuştum