Kimse bana bir şey yapmadığı halde kendimi suiistimal edilmiş hissediyorum. Kimse beni suiistimal etmediğine göre her zaman suiistimal edildiğimi ve bu nedenle de en son suiistimal edildiğim olayların farkına varmadığımı düşünüyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben kendimi öldüreceğim, saçma bir şey değil mi bu?
-Demek ihtiyar anneciğini yalnız bırakıyorsun, diyeceksin-
Gerçekten! Eğer kesin olarak buna hakkım olmasa bile, aşağı yukarı otuz yıldır çekmekte olduğum acıların toplamı beni hoş gördürebilir sanıyorum.