sema

sema
@heyimsem
altı çizilenler
Eskiden "kendine özgü bir tarzı olmanın" kötü bir şey olduğunu düşünürdüm ama şimdi iyi bir şey olabileceğini fark ediyorum. Bir zihin zaten kendine özgü olmalı. Clementine bunu öğrenmeme yardımcı oldu.
Reklam

sema

, bir kitap okudu
9/10
·304 syf.·
11 günde okudu
·
2024 81. kitabı
Carlie Sorosiak
8.7/10 · 152 okunma
"İyi olduğum tek şeyden daha fazlası olmak istedim. İyi ne kadar da yanıltıcı bir kelime. Çoğu zaman buna karar veren biz olmuyoruz. Bu bir etiket. Bu bir kafes de olabilir. Senin için önemli şeyleri kendin belirlemelisin."
Sayfa 208·Kitabı okudu
Piyon
"Pek çok insan minik oldukları ve tek seferde sadece bir ya da iki kare ilerleyebildikleri için bu taşlar üzerine pek düşünmez. Onları feda etmek için de pek tereddüt etmezsin. Ama bir piyon tahtanın ucuna kadar bütün yolu kat ederse, dikkatli ol!"
" Müzik! Müzik, tıpkı yüzen sayılar gibidir. Kulaklarınla okuyabileceğin bir denklemdir o. "
Reklam