Eskiden "kendine özgü bir tarzı olmanın" kötü bir şey olduğunu düşünürdüm ama şimdi iyi bir şey olabileceğini fark ediyorum. Bir zihin zaten kendine özgü olmalı. Clementine bunu öğrenmeme yardımcı oldu.
"İyi olduğum tek şeyden daha fazlası olmak istedim. İyi ne kadar da yanıltıcı bir kelime. Çoğu zaman buna karar veren biz olmuyoruz. Bu bir etiket. Bu bir kafes de olabilir. Senin için önemli şeyleri kendin belirlemelisin."
"Pek çok insan minik oldukları ve tek seferde sadece bir ya da iki kare ilerleyebildikleri için bu taşlar üzerine pek düşünmez. Onları feda etmek için de pek tereddüt etmezsin. Ama bir piyon tahtanın ucuna kadar bütün yolu kat ederse, dikkatli ol!"