Hamdiye

Hamdiye
@heyv47
Hêyv
Çok zaman kaybettim. Çok zaman ve biraz da ümit. Yaşamak bu galiba..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yorgun bir coğrafyadan ürkek bir adamın sualiyle başladı herşey...
"Bütün hayatım boyunca sanki tren istasyonunda bekler gibiydim, bütün zaman boyunca sanki yaşadığım hayat gerçek değildi de bir tür bekleyişti.." Andrey Tarkovski
Ah, dün ve bugün arasına giren o karanlık, sonsuz yıllar, iki kıyı, iki yürek arasındaki kurşuni deniz!..