Ben, sabah alarmi ertelenmis bir karar gibiyim.
ne yapsam geç kaliyorum kendime. Ayrica hiç anlamiyorum, insanlar neden kendileriyle barışmalıymış? Ben kavgaliyim.
hem de sessiz harflerle dövüsüyorum içimde. mesela dün gece kendimi kapinin önüne koydum,
"biraz hava al gel" dedim. dönmedi. Hâlâ yokum.