Başkalarından farklı bir insan olmayı istemiyoruz; çevremizdeki insanların herkesten farklı kimseler olmasını da aramıyoruz. Tabii bir yasa, bizden başkaları ile işbirliği yapmamızı ve birbirimize el uzatmamızı istemektedir. İşbirliğinin bu derece zorunlu olduğu bir çağda kendi boş gururumuzu tatmin etmeye çalışmamız yersiz bir davranıştır.