ilk önce kitabı beğendim.okumadan spoi yedim ama sonunu bilmeme rağmen çok şaşırdım.kitabın başlarında cal i pek sevemedim sonlarda sevdim biraz.shade in ölmemesi biraz tahmin edilebilirdi.evangeline ve elare aşırı sinirimi bozdu alnıma vurup durdum sahneleri geldiğinde hfskfhdhs. ben sıkılırım sanıyodum ama kitabı okumaya başlayınca elimden düşüremedim.maven in ihaneti de çok sinir bozucuydu ya benim favori karakterim olmuştu neredeyse.sanırım favori karakter seçemeyeceğim julian olurdu herhalde.