Herkes bunun sonuna çok şaşırtmalı demiş de ben cok zekiyim herhalde iki tane son düşünmüştüm bir tanesi çıktı yani ama baya akıcıydı okuma süremden de anlaşılacağı üzere ve film izliyormuş gibi hissettim. Üst üste kalın kitap okuyunca biraz daha ince bir sey okumak istemiştim. Tuhaf kitaplar ♡ ben.
Genel olarak sevdim aslında. Alzheimer hastalığı olan bir seri katilin ağzından okuyoruz olayları. Hastalığı karakter ağzından başarılı bir sekilde yazmış yazar. Tahminlerim arasında olan son çıksa da güzeldi, okunur.
"Dur," dedi Kaz. Sesindeki yanma her zamankinden fazlaydı. "Kravatım düzgün mü?'
İnej güldü, başındaki kapüşon düştü.
"İşte böyle, hep gül," diye mırıldandı Kaz ama İnej çoktan rıhtıma doğru yola çıkmıştı, ayakları neredeyse yere değmiyordu