İnej o zaman gülümsedi. Gözleri kırmızıydı, yanaklarına bir tür toz saçılmıştı. Kaz'ın tekrar kazanmak için canını bile vermeye hazır olduğu bir gülümsemeydi bu.
"Ağı neden istiyorsun Kaz?"
Evet, ağı neden istiyorsun? Silolara planladığı saldırıyı karmaşıklaştıracak ve yakanlanma ihtimallerini iki kat arttıracak bir şeyi neden istiyordu? Senin düştüğünü görmeye dayanamam.
"Örümceğimi geri almak için çok uğraştım. Bunu ertesi günü düşüp de kafasın yarsın diye yapmadım."
"Öyle bir bilgiyi, seni yok edebilecek bir sırrı güvenip de bir başkasıyla paylaşır mıydın?"
Evet, diye düşündü Kaz hiç tereddütsüz. Güvenebileceğim bir kişi var. Zaaflarımı bana karşı asla kullanmayacağını bildiğim bir kişi.