Bu kitap hakkında uzun uzun yazacağım pek bir şey yok aslında. Ben okumaya başlamadan önce böyle bir şey okuyacağımı az çok bildiğim için beklentim çok yüksek değildi o yüzden olan beklentimi de karşıladı. Dili basitti, kendini yine de okutuyordu. Bazı yerlerin gereksiz betimlemelerden uzak olması güzeldi ama olaylar çok hızlı gelişti, çok iyi işlenememişti bu yüzden derinliği pek yoktu. Evrenin verdiği vibe güzel ama yine de eksiklikleri var. Karakterler de dümdüz salak hele ki Alina. Okuduğum en salak karakterlerden birisi...O siyah kefta ile bu kızı boğmak istiyorum... Karakterlerin pek karakteri oturmamış diye düşünüyorum. Ama potansiyeli olan bir evren ve Kargalar Meclisi için bu üçlemeye devam...
Gölge ve KemikLeigh Bardugo · Martı Yayınları · 20207,5bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben, bizzat kendim, trajik bir tecrübenin gemisiyim. Oedipus'un esrarları üzerine yeterince kafa yormuyorum –en iyisini çözümlemek ve miskinliğim, kıskançlğım ve zayıflığımdan sıyrılıp kendi yıkıntılarımı ortaya çıkarmaktan yoruluyorum. Tanrılar ne ister? Giyinmeli, ayağa kalkmalı ve bedenimi dışarıya yollamalıyım.
Sayfa 241 - Kırmızı Kedi Yayınevi 12. basım·Kitabı okudu