Merhabalar, 1 sene olmuş bu platforma uğramayalı, çok üzücü :')
1 seneyi aşkındır doğru düzgün kitap yüzü açmamışım, meşguliyetler falan filan bahaneler... Sonunda tekrar buradayım. Olmam gereken yerdeyim. Bismillah diyelim, tekrar okumaya başlayalım. ❤️