Hedef 2024! :) Bu yıl çokça kitap bitirmeyi düşünüyorum. Okudukça incelemelerimi ve alıntılarımı paylaşacağım çok güzel bir uygulama yapmışlar. Geldik. :)
Kayra yazsaydı bu şarkıyı, şöyle söylerdi: "Ne olursa olsun, ölmeye mecbursun!" Ve ben ona yanıt verirdim:
"Ölmeye hepimiz mecburuz. Kolaysa yaşamaya mecbur ol! "