》Hilal《

》Hilal《
@hilalaq
@hilalaq·
·
sabitlendi
- Elimizde kibrit yanıyorken bizi fark etmezler mi Merih? + Biz yıllardır yanıyoruz Eylül kimse fark etti mi?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Biz umudu seviyorduk, lakin ölüm bize aşıktı.
“ Keşke arkadaşın olabilsem…” “Keşke kafana taktığın her şeyi bana anlatabilsen ‘keşke çözebilsem’…”
Bağırmak istiyorum gökyüzüne, ‘KAYBET BENİ’ diye. “Kaybet beni!” “Kaybet beni..” “Kaybet…” ~ Merih
‘ Evet yerdeyim Dipteyim. En sonundayım evrenin ve daha ötesi yok bulunduğum derinliğin..’ ~Eylül