Kitabı bitirmenin derin üzüntüsündeyim. Bir parçamda Martin’le birlikte denize atladı sanki. Bana verdiği derslerin hepsini beynime kazıdım. Düşüncelerimi aktarabilecek derinlikte olabilseydim eğer , sanırım bir sayfadan uzun inceleme yazardım. Muhteşem bir yapıtsın.