Hiçbir şey yapmazsanız, zihninize doluşan olumsuz, yıkıcı düşüncelerle meşgul olacaksınız. Eğer bir şey yaparsanız, kendinize iftira eden o iç konuşmadan geçici olarak uzaklaşacaksınız.
Eğer insan güzel sevmeyi öğrenebilirse uğruna yaşadığı şeyi gözüyle görmese de olur, eğer insan beklemeyi sevebilirse o gemi limana hiç yanaşmasa da olur...