"Gördün mü? Derhal saptırıyorsun. Hayatta hiçbir şey, uğrunda ölmek için istenmez. Her şey yaşamamız için olmalıdır.Hatta biraz ileri gideyim,kendi yaşamamız için...Sen kafanın içindeki yokluğa o kadar saplanmışsın ki, derhal uğrunda can feda edecek bir şey arayarak ikinci bir yokluğa dalmak istiyorsun!Yaşamak ,herkesten daha iyi,herkesten daha üstün yaşamak,insanlara hakim olarak,kuvvetli, belki de biraz zalim olarak yaşamak...