Hilal Akyüz

Hilal Akyüz
@hill61
Veronika olduğumu öğrendim..
Tüm ömrünü bir şeyler bekleyerek geçirmişti zaten; babasının işten dönmesini beklemek, sevgiliden gelecek, ama hiç gelmeyen mektubu, yıl sonu sınavlarını, treni, otobüsü, telefonu, tatilleri, tatillerin sonunu beklemek, hep beklemek. Şimdi de kendisiyle önceden randevulaşmış olan ölümü beklemek zorundaydı.
Reklam
Ahh..
Aklının başında olduğu anlardan birinde, hemşirenin biri ona sordu: "Nasıl olduğunuzu öğrenmek ister misiniz?" Veronika, "Nasıl olduğumu zaten biliyorum," dedi. "Ve gövdemde sizin gördüğünüz değişikliklerle hiç ilgisi yok onların. Olan her şey ruhumda oluyor."
Kimsenin kimseyi yargılayacak durumu yok.
Herkesin ne olursa olsun hayatta kalmak için savaşım verdiği bir dünyada, ölmeye karar verenleri anlamak kolay mı?
Sayfa 26·Kitabı okuyor
Alıntı
Çok doğru değil mi?
"Hayat dediğimiz ne ? Acıların yer aldığı bir vadi. Dünya dediğimiz ? Duygusuz insanlar kalabalığı."
Koridor yayıncılık·Kitabı okudu
Alıntı
Utanmasam hüngür hüngür ağlayacaktım.
Sarı insanların hepsi vefasız oluyor, hepsi insanı başka türlü üzüyor.
Sayfa 360·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam